MAPA POLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY

















Povinně zveřejňované informace orgánů veřejné správy

Obec Luboměř
  1. Oficiální název:
  2. Obec Luboměř
  3. Důvod a způsob založení:
  4. Obcí je podle zákona č.. 128/2000 Sb. o obcích (obecní zřízení), v platném znění, obec ve které do počátku účinnosti tohoto zákona působil městský národní výbor.
    • jako právnická osoba vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající,
    • má vlastní majetek a finanční zdroje; hospodaří s nimi samostatně za podmínek stanovených zvláštním zákonem,
    • vydává potvrzení a vyhotovuje zprávy pro potřeby fyzických a právnických osob, jen stanoví-li tak obecně závazný předpis
    • spravuje své záležitosti samostatně; při výkonu samostatné působnosti se řídí jen zákony a obecně závaznými právními předpisy vydanými ústředními orgány k jejich provedení. K plnění svých úkolů může město vydávat pro svůj územní obvod obecně závazné vyhlášky.
  5. Organizační struktura:
  6. Zastupitelstvo obce

    Rada obce - rada obce není zřízena, funkci rady plní starosta

    Výbory obce

    Komise obce

  7. Kontaktní spojení:
  8. Korespondenci a dotazy směřujte na:

    Luboměř 93
    742 35 Luboměř
    Česko (CZ)
    tel: (+420) 556 748 062
    fax: (+420) 556 748 062
  9. Bankovní spojení:
  10. Komerční banka, a.s., pobočka Odry
    č.ú.: 9726801/0100
  11. Identifikační údaj IČO:
  12. IČO: 00298158
  13. Identifikační údaj DIČ:
  14. Organizace není plátce DPH.
  15. Rozpočet v tomto roce:
  16. Žádosti o informace:
  17. Žádost o informace se přijímá na obecním úřadě v úředních hodinách. Žádost může být podána ústně nebo písemně.
  18. Příjem žádostí a další podání:
  19. V případě, že je žádost podána ústně, zástupce obecního úřadu, který žádost přijal, ji ústně vyřídí. O takovém vyřízení žádosti se neprovádí písemný záznam.
    V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
    - komu je žádost určena,
    - jaká konkrétní informace je požadována,
    - kdo žádost podává.

    Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

    Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
    - do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

    Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

    Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

    Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

    Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

    Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
  20. Opravné prostředky:
  21. Způsob odvolání a jeho obsah:
    - odvolání se podává písemně hnědou doručenkou na adresu obecního úřadu,
    - odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele. 

    O odvolání rozhoduje:
    - obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
    - okresní úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

    O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
  22. Formuláře:
  23. Typizované formuláře jsou k dispozici na obecním úřadě, ostatní formuláře jsou k dispozici ke stažení v rubrice úřední deska.
  24. Návody pro řešení nejdůležitějších životních situací:
  25. Nejdůležitější předpisy:
  26. Sazebník úhrad za poskytování informací:
  27. Naleznete zde
  28. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.:
  29. Seznam organizací zřizovaných obcí:
  30. Nejsou
DALŠÍ INFORMACE: Luboměř
Zveřejněno 18.07.2003 v 13:48 hodin
Kontakt na webmastera osoblazsko@infosystem.cz

Copyright 1998-2024 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule